The Pinstriped Shirt...

June 5, 2015








Shirt :Forever 21 | Bag: Forever 21 (similar here) | Jeans: Loft | Shoes: Lulu*s (similar pair here) | Necklace and Bracelet: Rocksbox c/o

Happy, happy Friday everyone! I hope you're as excited for a new weekend as I am. I don't have any plans, but in my experience weekends with no plans turn out to be the best ones. Am I right? 

I wore this outfit last Thursday for a night out to grab dinner with Claudio. I am loving this pinstriped shirt, I think is a great piece to have for summer since you can style it in so many different ways. It's one of those pieces that you're going to see a lot on my blog. This time, I paired it with white jeans and nude heels. I added a statement necklace that I received from Rocksbox to finish up the look. How would you style a shirt like this one? I'd love to hear your answers down below! PS. Don't forget that you can still use the code dfernandezxoxo to receive a free set from Rocksbox

. . .

Feliz viernes a tod@s! Al fin llego el fin de semana y no puedo contener mi emoción. No tengo planes en específico, pero en mi experiencia los fines de semana sin planes terminan siendo los mejores. Les sucede lo mismo a ustedes? 

Este outfit lo utilicé el jueves pasado para salir a cenar con Claudio. Fue una salida super casual, por lo que decidí irme con los clásicos como el jean blanco y la blusa de botones. La blusa me encanta porque es una pieza clásica que se puede combinar de miles de formas distintas. Es una de esas piezas que van a ver muchísimo en mi blog. En esta ocasión, la combiné con el jean blanco y sandalias altas en color neutral. Para finalizar el look, añadí un collar que recibí en mi último set de Rocksbox. Cómo combinarían una blusa como esta? Me encantaría escuchar sus respuestas en la sección de comentarios! PS. No olviden que aún pueden utilizar el cupón dfernandezxoxo para recibir su primer set de accesorios de Rocksbox gratis! 


No Comments Yet, Leave Yours!