Floral Jumpsuit... With Chictopia and JCPenney

May 5, 2015





When it comes to wearing rompers or jumpsuits, I'm usually a romper kind of gal. I love wearing floral rompers for spring and summer, so I thought why not change it a bit and wear a floral jumpsuit instead. What I like the most about jumpsuits is that they are versatile and easy to wear. In the case of rompers, because they are short, they're not appropriate for every occasion. I absolutely adore this floral jumpsuit by I 'Heart' Ronson at JCPenney. I think is a great piece to have for spring and summer, since you can wear it in so many different ways. This time I wore it in a more casual way and added some boho-chic details, like the black floppy hat and heeled sandals. I also added a quartz gold-tone collar necklace and a super cute tote handbag by Call It Spring. Sometime in the near future, I'd love to experiment with this jumpsuit and wear it in a more dressy way with a black blazer and heels. 




Cuando se trata de utilizar rompers o jumpsuits, la mayoría del tiempo prefiero los rompers. Me encanta usar rompers con estampado floral durante la primavera y el verano, así que me puse a pensar en porque no cambiar un poco y experimentar con los jumpsuits. La diferencia entre un romper y un jumpsuit es bien sencilla: los rompers son cortos y los jumpsuits son largos. Y creo que esa es una de las razones por las que decidí experimentar con los jumpsuits. El hecho de que son largos los hace más apropiados para un sinnúmero de ocasiones. El primero que hizo su debut en mi closet es este que estoy utilizando en las fotos. Lo encontré en JCPenney y es de la marca I 'Heart' Ronson. Me encanta porque tiene un estampado floral muy juvenil, y los colores son bien llamativos. Creo que es una pieza genial para la primavera y el verano, además de que es super versátil y se puede combinar de muchísimas formas. En el look de hoy, lo estoy combinando con un sombrero negro y unas sandalias altas para darle un toque boho y casual. También utilicé un collar con detalles dorados y esta cartera super linda de Call It Spring, ambas piezas las pueden encontrar en JCPenney. Para una próxima ocasión, me encantaría seguir experimentando con este jumpsuit y combinarlo con un blazer y unos tacones altos, y así darle un toque más elegante.  


Wearing: I 'Heart' Ronson Jumpsuit , Call It Spring Bag and Mixit Necklace by JCPenney, Shoes by Just Fab, Hat and Bracelet by Forever 21 


Disclaimer: This post was made in collaboration with Chictopia via @ChictopiaConnect and JCPenney. All opinions are my own. 

No Comments Yet, Leave Yours!