Sunset Blues...

June 29, 2015



Dress: Tobi | Bag: H&M | Shoes: JustFab | Ring: Rocksbox | Gold Cuff: similar here 

A new week is starting and I'm beyond excited to be back on regular schedule here on my blog. I am also excited to be sharing my new "Summer 2015 Lookbook" video. If you watched it, let me know which outfit was your favorite in the comments! 

Today's look is one of my favorites up to date, probably because the photos take me back to the beautiful sunset we had that day. The dress I am wearing is the Seize The Day Maxi Dress from Tobi. I love the cut-out details on it. It is also a very comfortable and perfect for the warmer days. I wanted to keep the accessories simple to let the dress stand out. I added minimal jewelry and a gold clutch from H&M.  

Happy Monday! Thanks for stopping by. 
. . . 
Una nueva semana comienza y estoy muy contenta de regresar a la programación regular aquí en el blog. También estoy muy contenta porque les estoy compartiendo un nuevo video en el que les muestro diferentes atuendos para el verano 2015. Cuando vean el video, déjenme saber que look les gustó más en los comentarios! 

El look de hoy es uno de mis favoritos hasta la fecha, probablemente porque cada vez que veo las fotos recuerdo ese hermoso atardecer. El vestido que estoy utilizando es el Seize The Day Maxi Dress de la tienda Tobi. Me encantan los detalles que tiene en los lados y en la espalda. También es super cómodo y perfecto para los días calurosos. Utilicé accesorios simples para dejar el vestido resaltar. Algunos de estos fueron una pulsera oro y una carterita de H&M.  

Les deseo un feliz lunes! Gracias por visitar el blog. 

xo, Diana






No Comments Yet, Leave Yours!