My Valentine

February 3, 2016



Top | Skirt | Shoes | Bag (similar)

Welcome back everyone! Today I'm sharing the second look from the Valentines Day series that I am doing here on my blog. I wanted to provide you guys with great style inspiration so that you can look and feel your best on that special day. You can check out the first look here

As you can see in the photos, I have a very special guest on today's post. I wanted to create a couples look that was perfect for either a romantic lunch date or dinner with friends. For my look, I paired a white skirt with a blush pink top. I love that the blouse has a tie in the front that you can use to create a bow for a cute touch. For details, I added a nude heeled sandal and a small nude clutch. For my guy, he is wearing a shirt and a black vest from Express paired with dark denim. I love that the vest has a dressy vibe and you can easily style it in a more casual way. 

I hope that you enjoyed my first couples look and that it can inspire you in your future look! Thanks for stopping by! 

¡Hola mis amores! Hoy les estaré compartiendo el segundo look de la serie de San Valentín que estoy haciendo en el blog. El propósito que tenia en mente al crear esta serie es brindarles un poco de inspiración para sus looks durante ese día tan especial. Pueden leer el primer atuendo de la serie aquí.

Como pueden observar en las fotos, hoy tengo un invitado muy especial. Quería crear un look de pareja que fuese perfecto para una cita durante el día o una cena con amigos. Para mi look, combiné una falda blanca con una blusa rosa claro. Me gusta que la blusa tiene unas tiritas en la parte de alfrente que puedes usar para crear un lazo, añadiéndole un toque cute al look. Para los detalles, decidí combinar unas sandalias altas con un mini-cluth en el mismo color. Para el look de mi chico, el combinó una camisa de botones con un chaleco de Express y jeans oscuros. Mi parte favorita de su outfit es el chaleco, ya que le añade un toque elegante y lo puede usar de una forma casual combinándolo con jeans. 

Espero que hayan disfrutado el post de hoy...¡Es el primer look de parejas que comparto con ustedes! ¡Los espero en el próximo! 
xo, Diana 

No Comments Yet, Leave Yours!